اتصالات پلی اتیلن
اتصالات پلی اتیلن به دو صورت رزوه ای ( پیچی ) و جوشی تولید و عرضه میگردد .
از مهمترین مزایای اتصالات پلی اتیلن:
-مقاومت بالا در مقابل فشار و ضربه
-مقاومت در برابر مواد شیمیایی
-مقاومت عالی در مقابل ارتعاشات ناشی از زمین لرزه
-مقاوم در برابر زنگ زدگی
-و همچنین انعطاف پذیری بالا ، هزینه بسیار پائین نصب و اجرا ، سرعت اجرا و عدم نیاز به ماشین آلات سنگین در زمان اجرای خطوط لوله های پلی اتیلن باعث شده از کاربردی ترین نوع اتصالات بشمار رود .
اتصالات پلی اتیلن در سایزهای مختلف تولید میگردد و همان طور که از نام آن مشخص می باشد . قطعاتی هستند که باعث متصل شدن سامانه های پلی اتیلن به یکدیگر می شوند . این نوع اتصالات با روشهای مختلف اتصال دهی می شود مانند :
1- اتصالات الکتروفیوژن : بهترین و مناسبترین و مطمئن ترین اتصال پایدار و محکم در لوله های پلی اتیلن هستند که بدلیل ضریب اطمینان بالا در شبکه های توزیه گاز از آنها استفاده میگردد
2 – اتصالات جوشی: پرکاربردی ترین نوع اتصال و مناسبترین قیمت را داردو با جوش لب به لب به هم متصل شده و در سیستم های آبرسانی، فاضلابی و مصارف مختلف صنعتی و کشاورزی و شهری مورد استفاده قرار می گیرند
3 – اتصالات رزوه ای ( پیچی ): از این نوع اتصالات جهت اتصال مستقیم لوله ها و اتصالات دیگر مورد استفاده قرار میگیرد و بصورت نری و مادگی تولید میشود، دارای نصب آسان و بدون نیاز به دستگاه جوش میباشد.
شرکت ساتـا با توجه به تجربه چندین سالـه ایی که در عرصه تامین لوله و اتصالات پلی اتیلن دارد و با اکثر تولید کنندگان مطـرح کشور فعالیت نموده میتوانـد نکات مهمی در اختیار شما مشتریان عزیز قرار دهد تا بتوانید یک خرید عالـی داشته و درانجام پـروژه صرفه جویی قابل توجهی داشته باشید .
نکات کلیدی :
1 – نشان استاندارد داشته باشد
2 – از برند معتبر تهیه شود
3 – نام کارخانه و تاریخ تولید و شماره خط تولید و نوع مواد اولیه پلی اتیلن و رده فشار کاری حتما درج شده باشد.
نام و کاربردمختصر
اتصالات پلی اتیلن
کاربرد: سیستم های آبرسانی، فاضلابی و مصارف مختلف صنعتی و کشاورزی و شهریو پروژه های گازرسانی